Çok uzatmadan anlatıcam belki aynı durumu yaşayanlar olur bilinçli olalım anneler ☺️
37+4 Doktor kontrolüne gittik nst çekildi doktorum biraz bebeği hareketsiz gördü tekrar çektirdi yine aynı durum oldu ve bana eve git bebeğin hareketlerini kontrol et daha fazla azalma olursa gel dedi bende evet gittim üstünden 2 gün geçti ve ben hareketlerinin azaldığını düşünerek akşam 11 gibi hastaneye geldim nöbetçi kadın doğumcu baktı ve kordonun boğazına 2 tur dolandığını söyledi nst ye aldılar ve sancım baya yüksek çıktı ama ben öyle bi fazla sancı hissetmiyordum sonra beni yatışa aldılar sürekli nstye bağlıydım sancılarım gittikçe arttı sabah kendi doktorum geldi ve sancın var eğer açılmanda varsa bebeği alırız dedi baktılar hiç açılmam olmamıştı üstüne kordon dolanması da olunca hiç riske atmayalım boşuna suni sancı da çekme sezeryan yapalım dediler bende zaten sancı çekmek istemiyordum açılmam da hiç yoktu bebekte riskli durumda olduğu için kabul ettim ve bebeğime kavuştum doğumun her türlüsü zor bence ama sonu çok güzel kızlar Allah herkese nasip etsin 🥰🥰