Gizemmasal Dun sari suyum geldi. Cok az miktarda sancim yok diye doktora gitmek istemedim ama eşim telaslandigi icin gittik uldroson la bebeğime baktılar normal dedi. Altan bakalim açılma varmi dedi. Açılma yok ama incelme var dedi. Gelmişken bide çatı muhannesi yapalim dedi normal doğuma musayit dedi. İncelmiş olmasi doğumun yakin olmasını 😥 telaslaniyorum cok basindan beri normal istedim ama incelmiş deyince aklima degisik sorular geldi. Korkuyorum ve tahminin dogum nezaman olur incelme varsa. Başına gelen varmi ne zaman dogum yaptilar simdiden tesekkur ederim😘
Gizemmasal Fidashka oylede korkuyor insan anlatıyorlar ama herzaman yaptıklarımız kafami karıştıran seyleri soylemiyolar