duygucelebi paniğe hiç gerek yok ben 18+1 deyim bebeğimin hareketlerini hala hissedemedim için hala hamileymiş gibi gelmiyor sanki çok yemişim kilo almışım ama sadece göbekten 😂 çok normal sakinliğini korumakla birlikte doktorundan alamadığın cevaplar beni Bi tık üzdü hamileliğin le ilgili değil ama doktoruna ilgili endişe duy senin isteklerine sorularına cevap vermeyen bir doktor düşünemiyorum bir an önce değiştir derim ben canım