Nazo1212 Kizlar bı kaç gündür ishalim ve kusmam vardı çok hafifde eklem agrilarim ve öksürüğüm vardı test verdim pozitfmisim Çarşamba günüde doğumum vardı ne yapmam lazım :((
bsra46 Nazo1212 çok geçmiş olsun bende 33+4 um covid pozitifim sizin durumunuzda nasıl oluyor bilmiyorum. Özelde yapacaksanız doktorunuzu arayıp sorun çünkü bazı hastaneler covidli gebeye doğum yaptırmıyor devlete yönlendiriyor
Bir_tospik_beklerken Nazo1212 yaa geçmiş olsun her özel kabul etmiyor covidli doğumu kabul eden özeller de çok ciddi paralar istiyor canım Allah yardımcınız olsun
2801 Doğum normal mi sizin yapacak bir şeyiniz yok çok geçmiş olsun Cuma’ya kadr bol bol su tüketin vitamin alın moralinizi yüksek tutun en önemlisi bu
Nazo1212 bsra46 aynen öyle canim bide 1 haftadır düzenli sancılarım çıkıyodu 1 cm açılmak vardı 5 santim olana kadar tutalım Çarşamba alalım demişti şimdi böyle olunca kabul etmiyo
bsra46 Nazo1212 of allah yardimcin olsun saglikli olarak kavus insallah bebegine. Çok zor gerçekten bağışıklığını kuvvetlendirecek şeyler yap iç. Doğum için kuvvet lazım sana