Halime04 Ilaclarinizin bitimine yakın doktora danışsaydınız iyi olabilirdi onlar daha iyi bilirler, ayni ayda hamile kaldim dusundugumuz zaman 5mg folik ile basladim 6 hafta kadar kullandim 6+4te Doktoruma çıkınca danıştık 0.4mg folik önerdi kullandım 10.haftama kadar (0.4 mg aldığım Ayse oner(hemsire) ve Banu Ciftci(doktor) kitaplarinda da okumustum doktoruma da danıştım o şekilde devam ettim)10.haftamdan sonra ocean mummy omega verdi ve doğuma kadar kullanacağımı söyledi 1 kutu bitimine yakın doktorumla haberlestim tatile gideceğimi için yanıma yedekte aldım onun yanında ocean vitamin D3 kullanıyorum, randevuma yakın tarihte ilacım biterse danışıyorum eğer bitimi randevu öncesi ise ariyorum , ocean mummy de tüm vitaminler bulunduğu için devam ediyorum içinde folik asitte bulunuyor şuan 16+4gunluk kızıma hamileyim , siz yine de isterseniz bir doktorunuza danışın belki başka ilaç önerir ya da hamilelik durumunuzu onlar daha iyi bildiği için yol gösterir 😊🐣