Melek0633 Arkadaşlar dünkü kontrolumde bebeğin suyunun ve gelişiminin fazla olduğunu öğrendim.pzt endokrinoloji randevum var ama çok endiseleyim Daha önce bunu yaşayıp düzelen sağlıklı doğum yapan var mi
Sfm51 Melek0633 henüz doğum yapmadım ama 19 haftalıkken benimde suyum fazlaydı sebebide şekerden dolayıymış diyet yaptım düzeldi çok şükür şuan 29+4 üm