38+0 da zorunlu sezeryan olucam ilk gebeliğim ve bebeğim makat gelişli artı şekerim yüksek çıktığından dolayı doktorum bu haftada almak istiyor sezeryan için tavsiyeleriniz varsa alırım sonrasında kolay nasıl toparlanır içecek olarak ne yapıp götürmeliyim. Şimdiden teşekkür ederim