ay-se olur neden olmasın, şimdiye kadar bi komplikasyon çıkmadıysa sezeryan olmasını gerektirecek gönlünüzü ferah tutun, bol yürüyüş yapın, squat yapın, hurma yiyin son haftalarda ve ahududu çayı için. Ama bunların hepsini yapmadan önce doktorunuza mutlaka danışın. Elinizden geleni yapın gerisi Allahtan artık. Ola ki son anda bir şey olur sezeryana döner kendinizi de bunun için üzmeyin kasmayın nolur, nasıl doğurduğumuz değil nasıl yetiştirdiğimiz önemli. Annelik doğurmakla olmuyor. He ağrısından korkuyosanjz korkmayın, çook rahat geçiren arkadaşlarım var sezeryan sonrasını. Buna bir ameliyat değil doğum şekli olarak bakarsanız kafanız daha rahat olur. Hem mitolojide tanrılar karından doğurtulurmuş😉 bi noktada havalı da bi durum bence. Siz kendinizi pozitif tutun önemli olan o. Ina May’in doğal doğuma hazırlık isimli bir kitabı vardı, okumanızı tavsiye ederim🌸