Azraa33 Kızlar eşimle bende bi sorun yok 2 bebeğe hamileyim bu büyüdükten sonra eşim tüp bebek yapalım diyor ikiz yada üçüz sizce olabilirmi çok çocuk seven biri benimde 3 ten başka yapmayacağımı çok iyi biliyor
Alparslaninannesii Azraa33 bakacak olan sizsiniz ve çok zor olur benim düşüncem en ideal çocuk sayısı 3
Yagmur00 Azraa33 Rabbım wermişsse olur canım mesala tup bebek yapan 2 3 tane koyuyorlar ama bazen bı tanesini oluyo yanı nasıp kısmet Rabbım yazmıs sa nıye olmasın