Arkadaşlar günaydın az önce lavaboya gittim peçeteyle silince çok hafif pembemsi sümüksü akıntı geldi burdan okuduklarım kadarıyla nişan olabilir diye düşündüm ilk gebeliğim tamda bilmiyorum 39+2 tim bu ara eşim işte evde tekim korkmaya başladım sizce doğum zamanı geldimi