Nurss34 böyle kafanıza takarsanız süreç uzayabilir😬 zaten hemen çat diye olmuyor bir kaç denemeden sonra hamile kalıyorsunuz genelde. Ben hemen olan bir şey sanmıştım ve korona geçirmiştik herkes bize inş çocuğunuz olur ya kısırlık yapıyor falan demişti 🤪😁 Kafama çok takmıştım sonra gerçekten denemeler boşa çıktı, olmayacak demekki dedim. Neyse amaaan şu senede çıksın dedim öbür ay hamile kaldım😅 kafanıza takarsanız bünye resmen kabul etmiyor, bence bir formülüde yok herkeste farklı 😬 akışına bırakın