seldaas Kızlar dün açıklığıma bakılmıştı çok acımadı normaldi yani doktorumun eli hafif dün sabah9 da hiç bişey yoktu. Şimdi baktım peçeteme kan gelmiş sümüksü olmadığı için nişane değil gibi. 3 4 kez geldi art arda anlamadım. Yaşayan varmı
Bebegimicin1 seldaas nişandır canım haftanda normal ama hemen gitmene gerek yok dğzenlş sancın yada suyun gelirse hemen git 10 dk da 30.40 saniye kadar süren ve her sancı geldiğinde şiddeti ağrın olursa pozisyon değiştirdiğinde ve dusa girdiğinde geçmeyen ağrın olursa git
eminenura seldaas normal doğum mu bekliyorsun kuzum? Benim de 39+6 şu an, doktor 40+2 ye kadar gelmezse suniyle başlatacağız dedi :( doğumumu beklemek istiyorum ama korkuyorum da bir sorun oldu mu sende
seldaas Ysmmmnn Bebegimicin1 20 dkda bir kasıklara vuran sancı var adet sancısı givi ama çok şiddetli değil orta
Bebegimicin1 seldaas sancıların sıklasınca ve gittikce şiddeti artınca git benşmde geceden beri ağrım var yavaş yavaş sıklaşmaya düzene girmete başladı zaten 2 cm acıklıgım vsrdı ama ne nişanım nede suyum geldi 38 haftalıgım
seldaas eminenura merhaba 🙏🏻 Evet normal doğumu bekliyorum sezeryan planlamıştık aslında ptesi günü için ama bu sabah nişane geldi birazda sancm var çok hafif beklicez. 41+2 ye kadar bekleyebiliriz dedi doktor suniden korkuyorum çümkü 0 açıklığım var nişan gelmesine rağmen
Cmnozge 39+5 olduk bugün dün doktor alttan muayene etti ve kanamam oldu normal dedi biraz gelecek dedi 2cm açıklık varmış bugün de hala kanamam geliyor ağrı sancı yok regl döneminin son günü koyu kahverengi olur ya aynı o şekilde napim gideyim mi
seldaas Cmnozge bende o yüzden sandım ama nişanmış. İlk pembe kan geldi. Sonra iki saat sonra mukus kıvamında kahverengi akıntı geldi alttan muayene oldum nişanmış
seldaas eminenura doktor bilinmeyene yol almak istemeyebilirsin hak veririm kendini kötü hissetme her an sezeryana dönebiliriz rahat ol dedi çok rahatlattı bugün bakalım hayırlısı
seldaas eminenura aslında normal istiyorum o deneyimi yaşamak için ama sancım yok açılmam yok mecbur sezeryan gibi duruyor. Ama mecbur kalmadıkça hep normal odaklıydım