aliefeatahan Merhaba hanımlar, 34+6 dayız. 2. oğlum geliyor inşallah. İlkinde yaşamadığım için bilemedim. Normal dedi herkes. Karnımda göbek cevremde uyuşukluk var. Hissizlik mevcut. Ayrıca göbek cevremde sertlik de var. Bunları sizler de tecrübe ediyor musunuz?