VeraBella çok çok teşekkür ederim ya bu saatte gece bobrek agrisiyla acile gittim enfeksiyonjm var antibiyotik kullanıyorum yuruyemedim serum tatktilar parol desefin garalgine (parasetamol galiba icerigi) dedi serumu yarıladık baya kendi doktorum aradı gec saatlerdeyiz cunki ben küçük bir yerde yaşıyorum bu arada garalgind ne gerek vardı dedi takmasalardi dedi kac haftaliktin 21 sonra ben tedirgin oldum sonra tekrar aradım 21 haftaliksan sorun yok dedi açıldığı doktor biz hamilelere takıyoruz sorun yok parol gibi dedi ben sizi nie riske kendimede atym dedi serum yarıdan fazlası gitmistj uyuyamadjm