BusraUras ruveyda14 benim eşim gıda sektöründe çalışıyor. O çok araştırdı. Türkiye de marketler içerisine girip satılan en iyi mama hipp miş. Ben hipp combiotic bebek sütü 1 numara kullanıyorum.
ogrencianne35 ruveyda14 2 çocuk doktoruna sordum 2de aptamil ddi ama her bebeğe yaramıyor her mama benim çevremdeki arkadaşlarım hep aptamil kullanıyor gaz problemi yaşayanlar aptamilin mor paketi var onu aldı bebelac kullananda var değişiyor bunu dr a danışın 🌺
[silindi] Aptamil gaz problemi yapıyormuş genelde annelerden öyle okumuştum ama bebeğe gire değişiyor ben sma aldım
Aryadora Hip..keçi sütlü organik ama her bebek kabul etmeyebilir onu , Harici aptamil ve sma ben hep sma verdim her bebek icin uyumlu ama yinede yemeyende vardir :))
Matmazel_ Bende çok araştırdım en son sma da karar kıldım gaz yapmıyor rahatsız etmiyor kabız yapmıyor
Makif2112_ Aptamil bebegimde kabızlık yaptı hippi kullandiktan sonra o kadar memnun kaldım ki anlatamam en iyisi hip 6. aydan sonrada sma ya geçtik hipp maddi olarak bizi biraz zorladı yoksa vazgeçmedim
Ysmn391 ruveyda14 kesinlikle sma yüm mamalrı denedim hiçbirinden memnun kalmadım sma kullanıyorum bende
Guney16_Enes21 ruveyda14 aptamilde gaz sorunu oluyor. Sma iyi bi mama ama bebeğiniz küçükse sindirimi biraz zor bi mama. Hümana anne sütü gibi sindirimi kolay bi mama. Bebeğiniz vaktinde doğduysa gelişimi iyiyse Sma kullanabilirsiniz.
Dilaraeslem ruveyda14 instagramda 10 k lık sayfam var orda sorduğumda hangi mamayı tercih ettiniz diye bir çok anne baba APTAMİL yazmış ama her mama her bebekte aynı reaksiyonu vermiyor kiminde gaz yaparken kimisi 3 çocuğunu da altamil ile büyütmüş o yüzden sizde miniğinizle deneyerek görüceksinizdir bende aptamil aldım bu arada
AsliTurgut ruveyda14 her bebegin ihtiyaci farkli her mamanin karsiladigida farkli, takipli doktorunuz varsa lutfen ona danisin burdan böyle olmaz bir baskasina iyi gelen sizin bebisinize iyi gelmeyebilir. Mamalar bile kendi iclerinde cesitlere ayriliyor cunku🙏🏽