Yaseminberat00 Selamınaleyküm bi konuda fikir almak istiyorum 1 hafta sonra 3 cü sezeryanım olucak ama bnçok korkuyorum daha önce olan arkadaşlar bni bilgilendirirmisiniz zor mu kolay mı geçiyo tedirginim biraz
Dygrd Yaseminberat00 benimde 3.cu olcak bu sezeryan korkulcak bisey yok neyden korkuyorsun 3 saat bile surmuyor sonra ayaklandinmi tamamdir valla tek korkum kaynanama kalmasın cocuklarima annemi çağırcam o baksın en azından lafımı etmez sağda solda
Hande59 Yaseminberat00 benim de ilki ölüm gibiydi şimdi 2. Olucam inanılmaz korkuyorum 2. Nasıl geçmişti sizin
Tugce49 Hande59 bende tam tersi ilkinde çok rahatım hiç korku yoktu çünkü neyin ne olduğunun farkında değildim ikide daha çok korkmuştum ama hiç zorluk görmedim bu 3. Olucak daha da panik yapıyorum çünkü piskolojikmen çok kafaya takıyorum ilkinde ani oldu ne yaşadım hiç hatırlamıyom bile😂
Yaseminberat00 Hande59 benim ilk çok zordu ikinci rahattı bunda korkuyorum yine araya 4 sene girdi ama yinede korkuyo insan
Hande59 Yaseminberat00 korkuyor tabi ben tüplerimi bağlatmayı düşünüyorum zaten doğumda rabbim olmayanlara nasip etsin inşallah benim de daha rahat geçer siz de inşallah çok rahat bir şekilde atlatırsınız