Nazlican1994 Kızlar bugün 09:40′ da oğlumu çok şükür kucağıma aldım Rabbim isteyen herkese yaşatsın eşsiz bir duygu hala rüyada gibiyim 🥰 bugün gün boyu çorba, meyve suyu, su ve hoşaf içtim. Normal beslenmeye kaç gün sonra başlanıyor acaba ?
Burcu4135 Nazlican1994 ben sezeryan oldugum gün normal yemege gectim. Ama ameliyattan 3 4 saat sonra gazımı cıkardım bundan dolayıda hastane de bana 9 10 gibi katı yemek verdiler bulgur pilavı tavuk yogurt ekmek. Gazınızı cıkarmanız onemli.
Denizfdn Nazlican1994 gece kahvalti tost hatta doner bile yemistim hic bir sknti olmadi bol su kayisi suyuyla beraber
[silindi] Inci3434 yok canım gazdan sonra katı yiyebiliyorsun yani bizde nasıl oluyor sezeryan doğumdan sonra 6 saat yatıyorsun 6 saat sonra sıvı birseyler tüketip seni yürütüyorlar gaz çıktıktan sonra kati yiyorsun
Smthnd Inci3434 gaz çıkarana kadar bekliyorlar bol yürüyüş yaptırıyorlar bende çıkaramadım sabah 8.40 doğum yaptım ertesi gün öğlen 1 e kadar bekledik 2 kere bağırsak çalıştırıcı şurup verildi.
Burcu4135 DerinMavii o an inanın gözüm hic birsey görmedi aclıktan. Hayatımda yedigim en güzel bulgur pilavı ve tavuktu😁