Milkshakee Uyurken burnum tıkanıyor kalkınca geçiyor rahatlıyorum. Şimdi uzandım yine tıkandı tek taraflı. Hamilelikten mi yoksa yastığım yüksek onunla alakası var mı acaba
Oyakpln Milkshakee bende öyleydim bir hafta boyunca grip olucam diye korktum ama olmadı çok şükür 32.haftadaydım burnum tıkandığında buradaki haftalık açıklamalar da bu dönemler de olur diye yazıyordu siz kaçıncı haftadasınız
Totomoto Milkshakee valla bende sola yatınca acılıyırdu Aşı oldum dönemiyomda ağrıdan sola Nefessiz uykusuz gece geciriyorum🤦♀️
Milkshakee Oyakpln 35+5′im tek taraflı oluyor kalkınca düzeliyor yatınca tekrar tıkanıyor rahatsız edici uyutmuyor ya🤦🏻♀️
Milkshakee Oyakpln aaa doğru dedin deniz suyu var evde onu yapayım rahatlatır. Teşekkür ederim unuttum ben onu😊