ATC Doğuruyorum kızlar dua edin çabucak bitsin yavrumu kucağıma alıyım sancım var 6-7 cm açılma var başı yukarda ama dua edin hemen dogsun
pamk00 ATC allah yardımcın olsun canım stres yapma hem açılman var hemde başı yukarda nasıl normal doğum olacak doktor birşey dedi mi
DenizBilge ATC Allah hayırlısıyla, sağlıkla, mutlulukla, bir avazda kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️❤️💐
Zehrayenianne ATC açılman çok güzel canım rabbim kolay kurtarsın bebeğini sağlıkla kucağına al bize pozitif hikayeni yaz inşallah 🙏🏻🙏🏻♥️♥️
ATC [silindi] kilosu kaç baya baya sancılarım var başlamış canım doğum olucak yani kesin zaten bu hafta dan sorna prematüre sayılmıyor kilosu da iyi
[silindi] ATC 2815 canım seninki kaç bana düşük geldi biraz 36+0 ım doğum sancin var dedi ama ben hissetmiyorum
pamk00 ATC bol yürüyüş yap ozaman canım rabbim doğumunu kolaylaştırsın inşallah sakın stres yapma dua et inşallah sağ Salim kucağına alırsın bir kaç saate doğurdum diye yazarsın 🥰❤️
Mltm88 ATC Bende çarşamba günü 36+5′te sezeryan doğum yaptım..Çok şükür bi sıkıtı yaşamadık bende oğlumda..Evimizdeyiz şimdi…Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 🌹🌹
Mltm88 [silindi] Evet zaten kilolu diye doktor erken yapmak istedi biraz…3.870 gram doğdu..Sağlıkla kavuşun inşallah bebişlerinize🙏🙏🌹
Busra333 ATC sağlık sıhhat ile kucağına al cnm tam 1 hafta önce arkadaşım doğum yaptı oğlusu çok iyi masallah çok güzel 🥰