Pati Mminikmucizemmm bende baslarda kabiz yapti sonra vucudum alisti.Ben sabahlari iciyordum artik ogleden sonra ac karnina iciyorum.
Mminikmucizemmm Kafam şu an bi vitamin bi magnezyum bir de kan ilacı var o bile yetti bana bazen unutuyorum birini
Doga_77 Mminikmucizemmm benimde canımı çıkarıyor bu ilaç kan değerlerim düşük hem ishal yapıyor, hem midemi bulandırıyor, hem yakıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ o kadar istemeyerek içiyorum ki mecburuz ama
Mminikmucizemmm Uckmr yani vücudum alışınca geçecek desem dört gün oldu acaba ne zaman alışacak veya alışacak mı 🤷🏼♀️
Pati Mminikmucizemmm yapabilirsin istersen sonucta yine ac karnina iceceksin sabahlari ilaclar daha cok etkiliyor
Celcel67 Mminikmucizemmm sabah aç karnına alıyorum bende bir ara kabızdım şuan surekli lavabo ihtiyaçi duyuyorum
Mminikmucizemmm Celcel67 bana da gece al demişlerdi gece almama rağmen ertesi sabah yine mide bulantısı yaşıyorum tüm gece zehir oluyor
Celcel67 Mminikmucizemmm artık hap gormek istemiyorum 😐 migdem o kadar bulanıyor ki yeri geldiğinde yutmuyorum hapları
Saraghe Mminikmucizemmm bende ferrum fort kullanıyorum. 34+1 günlüğüm. Kullandığımda beri bende de ishal yaptı.
Sfm51 Mminikmucizemmm benide ilk kullandığımda kabız daha sonra ishal yaptı ve karnıma keskin ağrı giriyodu doktoruma söyledim değiştirdi sizde doktorunuza söyleyin değiştiricektir