Mom3834 selam, sizi bulmuşken bir soru sormak istiyorum. Üst dişimin en sol tarafının sonunda böyle sallanan et parçası bir şey değiyor dilime ve lokma çiğnerken acıyor falan. Ağzımı açıp kapatırken zorlanıyorum. Şu an için ağrı, sızı yok bu neden olabilir ki bir anda çıktı. Dişçiye gideceğim ama doğuma çok az kaldı işlem yapmazlar diye içimden pek gelmiyor ama 4 gündür geçmedi gideceğim sanırım. 🖤