burakveannesi 1 saat önce sol bobrek agrisi nedeniyle acile gittim pazartesi gününe sağlık ocağında kan tahlili yapılmıştı protein negatif yazıyordu buhun acilde yapılan pozitif çok moralim bozuldu tansiyonun 10/5 kötü birseyki
teachervera burakveannesi Benim tansiyon 14 9 idi normal idrar tahlilimde protein negatif dedi ama bebeğim 3 hafta hiç kilo almadı 24 saatlik idrar tahlili verdi doktor protein kaçağı yüksek çıktı ertesi sabah acil sezeryana alındım
Essinn burakveannesi benimde var protein kaçağım sınırda tansiyon takibi yapıyorum sürekli ama sizin düşük tansiyonunuz içinizi ferah tutun inşallah bi sorun olmaz
burakveannesi teachervera neler yemeliyim 3 hayat önce kilosu iyiydi pazartesi detaylıca gircem bakalim ne diyecek önerileriniz varmidir
teachervera burakveannesi Canım hiç bilmiyorum benim bebeğim iri bebekti 2 hafta önde idi sonra kilo alımı yavaşladı 3 hafta hiç almadı doktor akşam üstü aradı 24 saatlik idrar tahlili sonucu çıktı protein kaçağı yüksek çıkınca sabaha hemen ameliyat dedi. Sanırım tansiyon olunca nefroloji doktoru ile ilerlemek lazım
burakveannesi teachervera anladim canim çok saol bende sirnaktayim suanda birda sağlık konusu çok kötü ankarda doktorlarla irtibat kurmaya çalışıyorum ondan burayada yazmak istedim