Kızlar bugün 9 ay olduk günümü doldurdum 37 haftalığım. Öyle sancım falan yok doktoruma gittim doğum pozisyonunu almis dedi. Sadece benim özel bölgemde ağrı oluyor yani hamlamış gibi oturup kalkarken gezerken hamlamış gibi ağrım var sizce doğum zamanım yakinmi. Doktor da bebeği bekliycez dedi