cnntylmz benimde ilk aşılamada kimyasal oldu canım doktorum hemen genetik testi yaptırmamı istedi pıhtılaşma çıktı beni de adetin 3.günü çağırdı adet düzenleyici ilaç verdi bir ay dinlendirdi beni sonraki ay tekrar aşılama yaptı ve tuttu çok şükür tutar tutmaz kan sulandırıcı iğne ve hapa başladım aynı zamanda progestanda kullanıyorum ve her hafta hastaneye serum yemeye gittim bebeğin tutunması için toplam 5 kere falan serum taktılar şimdi 31.haftamdayım 🤲