Merhabalar güzel anneler nedenini anlamadığım bir şekilde bir haftadır vücudumda olan vajinamın dudağında sivilce gibi içi aşırı sert sivilce benzeri birşey çıktı bugün duşta farkettiğimde kaba etimdede vardı bundan 13 haftalık hamileyim riskli gebeleğim söz konusu bından 7 ay önce rahmim kısaltıldı kanser riskim olduğu için sebebi nedir sizce vajinamın ordaki kitlemsi şey hem acı veriyor hem ser içi dolu gibi kaba etimdekide bugün çıktı galiba oda yavaş yavaş acı veriyor sizdede daha önce böyle şeyler oldumu olduysa n’aptınız şimdiden çok teşekkür ederim .