4438bebegim Arkadaşlar hergün evi süpürüyorum robot süpürge çok beğenen var kablosuz pratik bir şey arıyorum Dyson gerçekten iyi mi 6 bin vermeye değer mi Beko Arçelik aynı gırgır gibi çok kaba ve çekmiyor gibi Tavsiye verin kullananlar
Emsare Değer ben kullanıyorum, robot da var ama çocuklar döküp saçıyor robot pratik olmuyor. Olaya anında müdahale açısından çok seviyorum. Bazen robot açıyorum onu açmazsam dyson ama. Normal süpürge almıştık Evlenirken onu uzun zamandır açmadım
Guzelyuvam bende de dyson v11ekstra var, inanılmaz derece de memnunun kablolu süpürgem marathon ama inanın aldığımdan beri bikaç kez açmışımdır.
4438bebegim Guzelyuvam kaç dk şarj gidiyor birde pil 🔋 sorunu olup aniden kapanıyor yazıyor letgo da sizde böyle bir sorun oldu mu
Guzelyuvam 4438bebegim arızasıyla alakalıdır belki 60dk şarj süresi var ki hemen bitmiyor şarj süresi yazıyor benim makinemin üstünde hiçbir problem yaşamadım. hatta eşim ilk başta biraz karşı çıktı çok pahalı gerek var mı diye ama aldıktan sonra eşim bile iyi ki dedi 😊
Gizemin-minnakI @4438bebegim kesinlikle değer . Çok çok memnunun. Robot saatlerce süpürüyor . Ama bu hafif ve rahat . Dyson kullanıyorum memnunum ama phılpsınw dik süpürgesi de çok güzel .