Arkadaşlar iki gündür kabızlık yaşıyorum 20 haftalık hamileyim Demir takviyesi için doktor Demir ilaç yazmıştı 6 gün kullandıktan sonra çok kötü olmaya başladım kullandığım Demir ilaçı kabızlık yaptı 2 gündür çekiyorum bugün içmedim bıraktım ilaçı öncelikle kabızlığa ne iyi gelir ve ilaçı bıraktıktan kaç gün sonra normale dönerim yardımcı olun lütfen 😔 iki gündür af edersiniz çok ıkınıyorum bebeğe bi zararı var mıdır ?