Busraozzz Dilekkatan 40 haftada doğum yaptım doğuma girene kadar da çatı muanesi yapılmadı sancım başladığında hastaneye gittim kaç cm açıklık var diye baktılar o kadar 🙈 bence değişiyor ne zaman uygun görürlerse o zaman yapıyoşar
Periocalll Sancım var dediğimde hep yapiyorlar acilde,normal kontrol muayenesinde yapmadı hiç doktorum .37+6 yüz bu arada 36 dan beri ne zaman acile gitsem yaptilar
Periocalll Dilekkatan ben sormadım hiç onlarda bişey demedi sadece suyun kanaman birde bebeğin hareketlerni hissetmezsen direk gel diyorlar
gokcekubra Dilekkatan Aksi bir durum olmadıkça doktorlar 38. Haftaya kadar çatı muayenesi yapmıyor. İkinci gebeliğim doğuma yakın yine 38. haftada yapılacak çatı muayenem. Açıklık, çatı genişliği filan bakılıyor.
Busraozzz Aylinbarlass hiç bilmiyorum ki ilk çocuğum bana yapılmadı yani ama bazı arkadaşıma da yapıldı kimisine yapılmadı bende anlamdım
gokcekubra Dilekkatan Her şey yolunda gittiği sürece ultrasonla karından takip yeterlidir. Bakılsın da istemezsiniz bence😊 Doktorum 38de baktı çatımın normal olduğunu söyledi 1cm açıklık var dedi 39. Haftada tekrar bakıldı 40ta doğurdum. Merak etmeyin hastane yatisiyla saatte bir düzenli doğurana kadar alttan muayene ediyorlar zaten😄 Suyum geldi akşamüstü 6 da yatis yaptim ertesi gün öğleye doğru doğurdum sabaha kadar alttan muayene yapıldı saatte bir iki saatte bir