_Kubraa_
Kızlaaar dün bebeğim dönmedi diye paylasım yapmıstım 38 haftaligim diye bugün sancım basladi şuan yoldayım sezeryana alacaklar lütfen dua edin bebegimi sağlıkla kucağıma alıyım 🙏🙏👶😊 dualarınızı bekliyorummm 😘
beyzanur06
Allah kolaylık versin sağlıklı sıhhatli kucagna alrsn insallah kuzum deneyimini bekliyorum dogumdan sonra bende sezeryan olcam 😇🙈
PrensesMirayinannesi
rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin ins dualarim sizinle
_Kubraa_
Çok şükür çok güzel gecti kızlar kızım doğdu yanımda süper bi duygu Rabbim hepinize de tattırsın inşaallah biraz agrilarim var ama sürekli agri kesici yapıyorlar zatn. Hic korkmayın sadece o anın tadını çıkarın o kdr güzel ki Rabbim hic bir annenin kucağini bos bırakmasın 😘😘😘