Benim hamilelik basından beri hic mide bulantım kusmam olmadı ve kılo alısım arttı hep şeker yüklemesi haftam gelmeden detaylı ultrasona girmiştim ozaman ceken doktora sordum kılo sorunumu seker yukleme haftan geldıgı zaman muhakkak yaptır demıstı.. şeker yükleme haftamda doktorum muayene etti suyum bıraz fazla cıkınca yaptırmamı söyledı yaptırdım hem aclık hemde 2 saatte toklugu değerlerımden bırı bı tık fazla cıktı ve dıyete baslattırdı.basta bende ıstemıyordum yaptırmam dıyordum ama ıyı kı yaptırmısım bence cevreye cok kulak asmayın sonucta doktorlar herşeyi en iyi bilen ve yönlendirendir