YldzBiden 33.haftaya girdik şuana kadar isimsizdi kızımız. Kafamı o kadar çok yoruyordum ki.. sonra bir anda karşımıza çıktı miniğimizin adı. Birazcık akışına bırakmak lazım.hep derler ya ismiyle gelir diye. Ben ona inanıyorum. Bebeğimizin adı öykü olacak. Diğer seceneklerimizi yazayım fikir olur belki -
Lina, liva, Asel, balım, masal, ela, Dora,