Snaydnn 38+6 nın gecesi saat gece 2 de belime bir ağrı girdi ve tuvalete gittim berrak su sızdı o sırada suyumun geldigini anlamıstım belki devamı gelmez diye yattım tekrar ama su iyice gelmeye basladı, doktorumuzu aradık hastaneye gecmemizi söyledi hastaneye 3 de vardık. Yatısım yapıldı acılmam varmı diye bakıldı ve acılmam hic yoktu. Sabaha kadar beklicez dediler. Sabah tekrar bakıldı acılma var mı diye , yoktu. Doktorum öğlene kadar beklicemizi acılma sancı olmazsa suni vercegimizi söyledi. Bu arada alttan muanne sonrası kan ve su aynı anda gelmeye devam ediyordu, sancım 0. Acılmam olmaynca suni vermeye basladılar. Zaman gectikce ağrılar artmaya basladı, sürekli acılma icin bakılıyordu acılmma olmuyordu. Saatler gecti 2 kere ağlamaktan kitlendim katıldım. Cok kötü suni sancı ceken bilir, en son bakıldıgında acılma henüz 2 cmdi ama ben dayanamıyordum sezaryana alın diye bagırdım, serum cıkartıldı ve sezaryn icin hazrlandım, 25 dakika hersey bitti bebegime saglıkla kavustum suan 4. Günümüz hersey yolunda biraz sancılarm var ama suni sancının yanında bunlar sinek ısırıgı gibi. En basında sezaryan isteseydim keske, herkese normal doğum nasip olmuyor yapanları tebrik ediyorum :) benimde hikayem böyle oldu , 9. Ay bekledigim canımın canını gördüm❤️
Snaydnn Cansum1 düşündüm 4 cm oldugunda yapılıcakdı. Ama benim acılmam cok yavas ilerledi 5 saatte sadece 2 cm acıldım, bir saat daha beklemeye gücüm kalmamıstı
Cansum1 Snaydnn anldm cnm olsun sağlıkla almışsın o önemli bnde epidural normal düşünüyorum o yüzden sordum :)