Merveee__1990 Kızlar affınıza sığınarak söylüyorum bu gün çok yoruldum baya iş yaptım ve bir kaç dakika önce çok katı yapışkan jole gibi bi akıntım geldi yanı tek barça halinde nedir bu hafife sancım var çok gerginim korkuyorum gebeliğimin 21. Haftasondayım
Beren06 Merveee__1990 nişan pembe kırmızı olur enfeksiyon veya mantardan geldi bence o akıntı doktorunuza söyleyin bi fitil verir geçer korkmayın
58ee Merveee__1990 büyük ihtimal enfeksiyondur ama renksiz olduğu ıcın korkacak hiç bişey yok ama acile gitmeni öneririm için rahatlar
Merveee__1990 58ee acile gidecem çok sağol içim biraz olsun rahatladı bu arada bebişin tekmelerini hissediyorum