37+4 günlük hamileyken sabah doktor kontrolüm vardı gittiğimde doktor hic açilmam olmadigini gununu bekleyeceğini söylemisti ama ikindiye dogru 5 kere merdiven inip ciktim 20 kadar da hurma yiyince bi ağrı basladi hafif dereceli belim agriyordu önce çok yorulduğum için sandim ve kimseye soylemedim akşami beraat kandiliydi namaz kilacaktim dinlendim ama gecmeyince aileme soyledim (esim sehir disindaydi ) hastaneye gittik saat 6 gibi hemsire hic acilmam olmadigini yarin veya yarindan sonra dogurabilecegimi soyledi eve gidebilirsiniz dedi bende ısrar ettim kalmak istedigimi soyledim içime doğdu galiba oğlumun gelecegi neyse kaldik biz saat 10 gibi sancim basladi ama ben hic karnimdan agri cekmedim sadece belim agriyordu siddeti artinca hemsireyi cagirdik doktoru arayacagini soyledi ve gitti ben 1 iki saat daha böyle ağri cektinden sonra hemsire geldi doktoru aradigini gelecegini soyledi ama gelgelelim ki oğlumun kafasi cikmisti yani dogum coktan baslamisti ben kafasini hemsireye gosterince hemsire geri itmeye calisti ikinma diye de bagirdi bana eyse apar topar dogumhaneye aldilar ama doktor yok hala butun hemsirelwr toplandilar dogumumu şükür ki kolay bi sekilde dikisli bi sekilde yaptim ama sonrasinda dogumhaneden cikarken iradaki butun jadinlarin toplanip beni alkislamasi kardesim ve annemin aglar gozlerle bana bakmasi ve bebegimin hemen emmesi bana herseyi unutturdu 11.05.17 tarihinde bu sekilde dunyaya geldi İSMAİL BERATım💕 Şimdi 24+6haftalik hamileyim insallah bi sorun olmadan bu oğlumu da hemen dogururum😍