Calisananne25 1999luanne ben manisada yaşıyorum direkt mağazaya gidip bakıcam bir türlü gidemedim gidersem size buradan bilgi veririm 😁 ama ismini çok duyuyorum
Nessliihhaann Bende bir kaç kıyafet aldım çok kaliteli 2 gün içinde elime ulaşmıştı. Yaz ayı için tekrar alışveriş yapmayı düşünüyorum
1999luanne Nessliihhaann Fotolarındanda belli aşırı güzel duruyor ya almak istiyorum ama daha önce Instagram kazığı yediğim için korkuyorum 😀
Nessliihhaann 1999luanne ben kendi sitesinden alışveriş yaptım güvenilir bi aite üstelik faturalı bi site olduğu için tereddüt etmedim
Calisananne25 1999luanne merhaba bugün gittim mağazaya çok güzel şeyler var gerçekten 3lü tulum aldım ben. Fiyatlar genel olarak bir tık yüksek gibi ama kaliteli ben çok beğendim gönül rahatlığıyla alın bence🥰