Sgnn Kızlar 177 boyundayım hamile pantolonu bulamıyorum hepsi kısa oluyor. Önerebileceğiniz bir marka var mı önümüz kış sürekli elbiseyle gezemem
Bir_tospik_beklerken Sgnn bende 1.73üm ama bilek boy almadığınız sürece kısa kalmaz diye düşünüyorum ben lcw hamile pantalonlarını 15 cm kestirdim çünkü 🙄
kubulub Sgnn 1.74 üm ben de lcw nin fitilli eşofman pantolonlarından oldukça memnun kaldım, hatta başka bi şey giyemedim denilebilir. Genel olarak kotu da lcw den aldım
Mom54544 Sgnn 160 boyum lcw dan aldım alt kısmını kestirme ile uğraşmadım 2 bazen 3 kere katliyorum bilek boy falan oluyo
bahtnurr1 Mom54544 lcw günlük ev pantolonları var eşofman gibi beli lastikli geniş kalıp zaten boy konusunda sıkıntı yaşamadım hiç 175 boyum
Lukita Sgnn 1.82 im. Lcw den almıştım👍 mavi kotlar biraz daha kısa oluyor ama siyah aldığım gayet bilekteydi
MomsZe Sgnn bende 175 malesef her pantolon kısa gelecek ben uzun renkli çoraplar giyiyorum kışın defactonın şu pantolonlarına bakabilirsin https://ty.gl/8w5b549p66