Gamzeylul Bugün neredeyse ayağımı hissetmiyorum ağrıyor sizinde böyle oluyormu ? Olduğunda napıyorsunuz? 😔😔😔
DilekAkkayaYksel Gamzeylul bugun benmde fena sismis şok gecirdim ayaklarima bakinca üç gundur misafirlerim vardi ve hic oturmadim devamli ayaktaydim ondan olabilir mi die dusunuyorum bende
shinemom Gamzeylul kaç haftalıksınız? Ben 25. Haftadayım benmde balon gibi oldular erken galiba biraz
Damladuaa Gamzeylul 36 haftalık hamileyim 2 gün önce ayağım bi şişti sanırsın içine hava bastılar diğer günlerde sisiyodu ama bu kadar degil bide ağrısı çok kötü oluyo dayanamıyor🙏🐣💕
Gamzeylul DilekAkkayaYksel Bende 3gundür doğru düzgün dinlenemedim uzanamadım sürekli otur otur şişti galiba 😔 ağrıyor bide benim inşallah bi an önce geçer 😔😔
DilekAkkayaYksel Gamzeylul benm agrim yok ama dinlenememek en buyuk sebep galiba benim kontrolume daha iki hafta var bende 23+6 dayım erken mi acaba die dusundumde biraz arastirdim 5. Aydan sonra baslayabilirmis
EzgiGrsel shinemom benımde 2 haftadır şişti ayaklarım 39 haftamdayım doktorum ıdrarda proteın kaçağı olup olmadığını merak edıp test istedi sözden de belkı isterler tabsıyonunuzu kontrol etmeyı unutmayın
Gamzeylul shinemom 28.haftadayız canım bizde 😏 sormakta fayda var tabiki doktora benim bu haftaydı ama kontrolden sonra şişince soramadım 😊
shinemom EzgiGrsel pazartesi gidicem doktorla görüşmeyi düşünüyorum aslında sadece ayaklarım şiş ama değerlendirilsin istiyorum yinede
Gamzeylul EzgiGrsel Evet internetten bakmıştım öyle yazıyor hamileliğin ilk zamanlarında idrarda protein çıkmıştı ama bu hafta yaptırdığımda öyle bişey çıkmamıştı 😏 sanırım benimki yorgunluktan canım 😊
eglantime1379 Canım ben farmasını at kestanesini mesaj kremini kullanıyorum bende işe yarıyor biraz ağrılı olan yere sürdüm mü yakıyor sonra agrı geçiyor dene bence
Flz Ben 30. Haftadayım benim de sağ ayagım daha cok şişmiş sola göre..ama ayagıma bakıp bakıp bu benim mi diyorum 😂 tanıyamıyorum ayaklarımı Sanırım cok ayakta kalınca bide sıcakta oluyo doktorum sıcaga cıkma dedi 3 gün üst üste öğlen cıktım ve ayakta cok kaldım
TubaaTacinik Canım benşmde geçen akşam öyleydi suyun içine buz ve tuz koydum ayaklarımı suyun içinde beklettim acayip iyi geldi