Eriminannesi04 35+4 haftaligim bugün bütün gün karnım sertleşti sizde normalmi hiç böle olmazdı ama bugün hep sertlestiriyodu bebek kendisini
Esenburhan123 Eriminannesi04 benimde oluyor doktorum rahim boyuna ve acılmama baktı normaldi herşey ama takip et düzenli öi dedi progestan ve magzenyum başladı
Eriminannesi04 Zeyyyn Daha kontrolume var ama çokta korkuyorum bı ara duydum günde 10dan fazla oluyosa doğum yakındır diye ama ilk gebeliğim hiç bilmiyorum ve çok korkuyorum
Eriminannesi04 Zeyyyn Doktor bana demedi kanala girmiş veya girmemiş inşallah bu sefer gidişimde söyle