Merhaba arkadaşlar hamilelik belirtisi olarak kasık ağrısıni tek taraflı mı yaşadınız yoksa her iki tarafınızda da kasık ağrınız oldu mu ? Benim sol tarafta daha belirgin olmak üzere her iki kasığımda da ağrım var. Hatta bugün wc de peçeteyle sildiğimde çok küçük nokta kadar kan gördüm sizce yerleşme kanaması olabilir mi ?