Ogretmenanne91 34+1 hamileyim.iki hafta önden gidiyor gebelik şekerim var.bazen 20, bazen 30 dakikada bir sancı geliyor ve ishalimde var.hastaneye gitmeli miyim? Yalanci sanci mi acaba yasadiklarim
Aag06 Ogretmenanne91 valla suan bende ayni sekildeyim 3 gundur 10dkda bir karnima sanci giriyor dogum sancisi gibi aynisi(dogurdugum icin biliyorum suan yeni anneyim hamile degilim) yofun ishal var ama bagirsak bakteri enfeksiyon kapmis siz bi doktora gorunun bi enfeksiyon kapmis olabilirsiniz cabuk bulasiyor suan salgin var bu sikayetler ben 3gundur doguruyor gibiyim valla dogum sancisi bu kadar uzun surmuyor diye isyandayim iki buklum ediyor beni siz bi gorunun ilac verir belki dogum degilse
Ogretmenanne91 Aag06 teşekkür ederim.gecer diye bekliyorum ama geçmeyecek gibi duruyor.haftam da daha erken olduğu için endişeliyim çok😔 rahatlama olmazsa bı acile gideyim en iyisi