Nurdanizgi Merhabalar 37 haftalık hamileyim aksamdan beri belimde ince bir ağrı var normal mi yaşayan var mı acaba ?
Bir_tospik_beklerken Nurdanizgi 1 haftadır bel ağrım var dünden beri kalçalarımdan bacaklarıma kadar vuruyor kalkan ayakta duran biri Dr değilim ve aşırı derecede kasıklarımda baskı var 35.haftamdayım bilmiyorum doğuracak mıyım acaba 😅
Nurdanizgi Bir_tospik_beklerken kasiklarimda da ara ara ağrı hissediyorum doktora sordum normal dedi bebek aşağı baskı yapıyor ve Rahim kendini doğuma hazirlyor dedi ama bel ağrım yeni başladı
Bir_tospik_beklerken Nurdanizgi ay vala benim doktorumda herşeye normal diyor. Gerçek sancım tutsa arasam dicek normaldir 😄 adam benim, ben adamın psikolojimizi bozduk. Daha önce regl ağrısı bile çekmemiş birine normal denir mi 😅😅😅
Nurdanizgi Bir_tospik_beklerken benm doktorumda erkek ve aynısı o kadr relax ki herseye normal diyor o öyle diyince de evde birsey olunca eşimde otomatik ee normal demişti son zamanlar moduna giriyor 😊
Bir_tospik_beklerken Nurdanizgi ayyy aynen ama ben biraz abartıyordumda canım kıymetli, bi de ihtimalleri düşünüp panik yapıyordum. Geçen hafta bir profesör buldu eşim randevu falan neyse ayarlamış gittik o da bişey yok dedi daha abartsamda beni sakinleştiriyor sadece 😅