Aysenuree Kızlar merhaba adetim 2 gün geçti betahcg ilki 467 , 2.si 955 çıktı karnımın alt kısmında bi ağrı oluyo ara ara kasıklarda da. Henüz doktora gitmedim muayene için normal bi durum mu acaba
Belacivciv Aysenuree Kasık ağrısı normal, hayırlı olsun 🌸 6-7 haftalarda giderseniz keseyi, bebeği görebilirsiniz 😊
gokcekocyigit07 Tebrikler, Allah sağlıkla tamamına erdirsin, değerin güzel katlamış, ilk aylar ağrılar oluyor, bol bol dinlen, kendini yorma, kaç haftalık olduğunu regl tarihinin başlangıç gününe göre hesapla 🤗
gokcekocyigit07 Aysenuree hayırlı olsun, 7 gibi flan git istersen önden de gidebilirsin tabi, hadi hayırlı haberlerini bekliyoruz 🤗