Damla00 Erken gebelik testinde gebelik çıkmayıp daha sonra öğrenen arkadaşlarımız testin yanıltma payı var mıdır?
Sevimlianne_adayi Damla00 bence her testin yanılma payı var bir arkadaşım evde geçmesine rağmen yaptı negatif çıktı ama inanmadı gitti kan verdi pozitif
mom130 Damla00 ben bı düşük yaptım ve kaç tane idrar testi yaparsam yapayım belli belirsiz silik çıkıyordu düşünce hatta hayal kırıklığı yaşadım artık direk kan veriyorum şüphe olunca
MomsZe Damla00 ben 2 aylık hamileydim erken gebelik yaptım negatif çıktı hemde 3-4 testte. Bozukmuş yani testler boşunna para vermişim
Muhammedimm mom130 ya çok üzüldüm 🥺🥺 bende idrar testi yaptım aşırı silik çıktı reglimede daha 10 gün vae hemen kan verdim pazartesi sonuçları çıkacak inşallah hamileyimdir 🥺🥺