Gokcedag Mrb, covid asisi olan arkadaslar hangi asiyi kac hafta ara ile oldunuz ve yan etki gordunuz mu
Sevdaelmc Gokcedag 17 haftada 1 dozumu oldum 21 haftamda 2 dozumu oldum dün çok şükür hafif halsizlik ve kol ağrısı oldu o kadar
Yavrum_herseyim Sevdaelmc Doktoruma sordum sinovac öneriyoruz gebelere dediler şimdi ne vurulcagimi şaşırdım kaldım
Sevdaelmc Yavrum_herseyim çok haklısın canım doktorlarda ikiye ayrıldı resmen ama çoğu kişi biontec vurunuyor koruyuculuğu daha cok diye ama tabi siz doktorunuzu dinleyin takibinizi o yapıyor cunku
ikiicocukkannesii Yavrum_herseyim Sinovacin pek bir etkisi yok zaten sinovac olanlar 3 ve 4. Cu aşıyı biontec oluyorlar size tavsiye biontec olmanız zaten yoğun bakım da yatan hastaların verilerini çıkarttılar en az yatan hasta 2 doz biontec vurulan hastalar