Merveelisa ben şu anda özele gidiyorum henüz doğum yapmadım ama yoğun bakım durumu olursa ekstra ücret alınıyormuş doktoruma sormuştum ayriyeten bebeğin durumuna da bağlı eğer bebek daha yoğun bi bakıma ihtiyaç duyarsa ve hastanenin donanımı yetmezse devlet hastanesine sevk ediyorlar veya sizin isteğiniz üzerine donanımı daha yüksek bir özel hastaneye