Aynuromer canım ikiside bence ayrı ayrı çok güzel, masal lina derken biri l harfiyle biterken diğeri de l harfiyle başlamış 😃 biraz söylerken zor oluyor ve karışık gibi, bence hangisini daha çok beğendiysen onun yanına başla bir isim ekle nacizane fikrim🌼