Fundamomm Merhaba tahmini 4 yada 5 haftalık gebeyim dahalik hiç doktora gitmedim nasipse önümüzdeki Çarşamba gubu gideceğim kan ile takibim yapılıyor. 6 gün oncesin değerim 477 iken bugün değerim 5252 çıktı normal midir sizce yoksa fazla mi yükseldi neden olmuştur ? Bilgi verirseniz sevinirim tecrübeli annelerimiz 🙏❤️
mom130 Fundamomm benim değerim sadece 5.3 ve lekelenmem var beş gündür pazartesi tekrar vericem inşallah artar 😔😔
Merveidareci Benimde birden bu şekilde yükselmişti biz ikiz gebelik mi acaba diye düşünmüştük ama tek bebek olduğunu öğrendik değeriniz çok güzel artmış :) Hayırlı olsun sağ Salim kucağınıza alın inşallah :)
Fundamomm Merveidareci Vallah ben istemiyorum rabbim isteyen kullarına versin inşallah ama Allah’tan gelende başım üstüne tabiki ❤️ acil doktiru da acaba ikiz mi dedi vallahi. Allah razi olsun 🙏🤍🤍
Omay0707 Değeriniz tam %60 artmış çok güzel pazartesi den itibaren kese ve bebekte gözükebilir😊 gebelik haftasını adet tarihine göre hesaplayabilirsinz
Hayattumutt sizce her 48 saatte bir 2 kat artış zorunlu mu beta hcg de %60 lık bir artış yeterli olabilir mi özellikle gebeliğin ilk zamanlarında Transferin 6. Günü 10,8 8.Günü39,6 10.Gün 65,8 acaba çok mu az değerler yarında tekrar baktıracağım
Gamzzelianne Hayattumutt yükseliş gayet güzel geldi bana aslında 48 saatte 2 katından fazla artmış sanki
Hayattumutt 1200 lü değerlere kadar 48-72 saatte 2 kat yükselme 1200-6000 arası 72-96 saatte 2 kat yükselme vs yazıyordu,dün bir böyle bir paylaşım okudum