Kızlar merhaba bugün 32+0 haftalık olduk. Gebeliğimde herhangi bi ekstrem durum görünmüyordu çok şükür ama bu iki gündür karnıma bı ağrı giriyo ara ara, düzenli değil ağrı giriyo geri geçiyo falan o şekilde. Neden olabilir aynı durumu yaşayan var mı? Üşüttüm mü acaba bilmiyorum ya da neden olabilir ki 😔