NilayKlnentrk Merhaba arkadaşlar Daha önce 4 gebeliğim oldu bunlardan ikisi doğdu ve şuan 3. Çocuğuma hamileyim aslında baya tecrübeliyim 😆 fakat bu gebelikte Dr bana kan sulandırıcı deri altı iğnesi verdi ve sürekli kullanmamı istedi aranızda kullanan var mı neden gerek gördü sormayı akıl edemedim o an 28 nde kontrol gideceğim ama meraklandım
Ferahnefes NilayKlnentrk bende kanda pıhtılasma var onun için kullanıyorum bebeğin tutunması için önemli
ozgeya NilayKlnentrk ben de kullanıyorum,benim kullanma sebebim miyomum olduğu için hareketlerimde kısıtlanma var,yatmak zorundayım.pıhtı atmaması için verdi doktorum
Anneyimmm NilayKlnentrk sanirim daha once 2 bebek kaybetmissiniz bunun icin vermis olabilor dr igneyi
Gizem51 NilayKlnentrk sonuna doğru yakıyor hatta gidince soracam dr az göbekten yapsam en azından sıcaklar bitene kadar milletin sormasın dan yoruldum
Haticekckylmz Kizlar igneyi yavasca batirip ilaci azar azar verin sonrasinda pamukla falan cok bastirip ovalamayin durek bant yapistirin bende kullandim ilk zamanlar gobekten vurdum daha sonra ust bacak kismina aci olmadi morarma gobekte olmustu ilk baslarrada
EzgiKizilates NilayKlnentrk ben kullanıyorum pıhtılaşma için göbekten bazen morarıyor bazen morarmıyor
Saremelek NilayKlnentrk düşüklerinizin sebebini araştırmamışmıydnz ? Bende kullanıyorum benim pıhtılaşma problemim var ve benimde kayıplarım var zararı yok iğnenin düzgün ve saatinde kullanırsan çok faydalı biraz canın acıyo ama bence değer 😊