Pulat65 Sürekli dediysem iki günde bir mutlaka hıçkırıyor bende düzenli ses ve hareketlerden çok rahatsız olan biriyim başlarda çok tatlı geliyordu ama şimdi rahatsız ediyor çünkü nerdeyse 7-8 dk sürüyor bu hıçkırıklarımız
yucelayse Pulat65 akciğerleri nefes alma egzersizi yapıyor bu durumun sizi sevindirmesi lazım, bebeğiniz gelişiyor ☺️
Pinar17 Pulat65 hıçkırmasi çok güzel bir şey. Hem sağlıklı olduğunu gösterir hem ciğerleri gelişiyor hem de emme refleksi. Boşverin hıçkırsın. Benim bebeğimde her gün mutlaka 2 kere hıçkırır bayılıyorum ben hıçkırmasina 😊
momsturk Pulat65 günde 2-3 defa hıçkırık tutuyor bebeğimi 32.haftamdayım. Hatta dün gece sabaha karşı tuttu ona uyandım. Doktor normal olduğunu söyledi. Kardeşim de böyleydi anne karnında hıçkırık tutardı. Doğduğunda da devam etti mesela
Aag06 Normal normal benimki 3 aydan beri dogdu dogali hergun 1 2 kez araliksiz 15dk hickiriyor valla😂
Makskala Aag06 3 aylık bebeğin hıçrığını hissediyormuydunuz yani alla alla bana doktor 5 ay önceden hissetmezsin dedi
DEFNE27 Benim bebekde hickiriuor günde 2 defa hemde mutlulukla izliyorum onu 1 saat karnmi haraketsz hissedsem kafayı yerim tek sağlığı yerinde olsnda her saat hıçkrsn bebek anne karnına gelistigininn belirtisi 🙏
DEFNE27 ayse12211 cnm karnında kalp atışı gibi ard arda ritimler oluyor uzun süreli 4 yada 5 dk sürüyor ard arda kalp gibi atıyor göbek 28.haftadan sonra hissedim bende hıçkrgnı
Merve2697 DEFNE27 31 haftadayız şuan gerçekten 10 dk önce yine hıçkırık tuttuk 5-6 dk sürdü bugün bu 2. oldu☺️🥰🧿
Aag06 Makskala kiz 3aydan beri dogdu dogali dedim yani bebegim 3aylik karnimda degil kucagimda😂 karnimdaykende cok hickirirdi son aylar doktor emme refleksi sebebiyle olur vs dedi dogdu en az 15 dk suruyor hickirigi kendi bile rahatsiz oluyor 😂
DEFNE27 Merve2697 Çok güzel bir duygu içinde bir can taşıyorsun hıçkıran bir minik kuş 🐦 ben izlerken diyorum sen doğ bir ben senin o hıçkıran vücudunu yememi🤣☺️
Cansu13 Pulat65 benim kızımda hep hıçkırırdı doğdu hala daha hıçkırık tutuyor baya sorun edilecek birşey değil 🌸🐥
Metehanmoom Pulat65 aynı durumu ben yaşıyorum iki günde bir hişkiriyor bebeğim ama bu durum tanikide beni mutlu ediyor rahatsız olunurmu hiç 😊
Pinar17 Aysel0707 ritmik olarak ayni yerde pıt pıt şeklinde 3 4 dk atıyor bazen daha fazla😀 karnınız hafif sallanıyor. Tekmelerden farkli yani belli ediyor kendini